• 18-07-2020, 01:21:56
    #1
    Honda pcx motorsikletim var 50.000 kilometrede motorsikletin en yüksek hızı 110 km/h 'dı eskiden şimdi 90 km/h ı geçiremiyorum servis bile anlayamadı başına gelen varmı acaba fikri olan vs.
    (Not kilolu değilim kilodan çekemiyo falan diye düşünmeyin)
  • 18-07-2020, 01:24:25
    #2
    Bir sorun vardır illaki başka honda servisine götürün.
  • 18-07-2020, 01:25:12
    #3
    harunyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Honda pcx motorsikletim var 50.000 kilometrede motorsikletin en yüksek hızı 110 km/h 'dı eskiden şimdi 90 km/h ı geçiremiyorum servis bile anlayamadı başına gelen varmı acaba fikri olan vs.
    (Not kilolu değilim kilodan çekemiyo falan diye düşünmeyin)
    Motoru kullanma stiliniz ve rodajın doğru yapılıp yapılmamasına göre değişir.

    Geçmiş olsun.
  • 18-07-2020, 01:27:00
    #4
    Motorun çekişinde bir problem var mı ?
  • 18-07-2020, 01:27:43
    #5
    Anlamıyorum, Niye mutlaka?

    Bezdim şu yeni üyelerin konu başlıkları ve mesaja içeriklerinden.

    Bi tamirhaneye gidip sormak varken?

    Hava filtresi mi tıkandı, enjektörlerde mi problem var egzoz mu şişti, yakıtta mı sorun var, motorun kmsi mi geldi şanzıman da mı sıkıntı var.

    Bunu buradan telepati yaparak mı anlayacağız?

    * yanlış anlamayın şahsınıza özel birşey söylemiyorum konu başlığınız ne kadar foruma uygun? Pcx kullananlar mutlaka içeri diyorsanız içerde pcx ile alakalı insanlara ya Bi bilgi ya Bi fırsat vermelisiniz.

    Sorunuz varsa da ona uygun konu başlığı kullanmalısınız.

    Böylece bu forum, içinde ne olduğu belli olmayan konularla dolup taşmaz.
  • 18-07-2020, 01:27:53
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motoru kullanma stiliniz ve rodajın doğru yapılıp yapılmamasına göre değişir.

    Geçmiş olsun.
    hocam bu zamana kadar olmadı motor 40.000 üstü olduktan sonra oldu yani belliki kullanım değil yaşlılık ama bir çözümü varmı onu merak ediyorum



    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorun çekişinde bir problem var mı ?
    çekişte zayıflık yok en yüksek hızı düştü
  • 18-07-2020, 01:30:32
    #7
    50 bin kilometre diyorsun dostum servisin birşeyden anlamasına gerek yok doğal seleksiyon diyoruz buna motorlar doğar yaşar büyür hayatta kalmaya çalışır ve ölür. seninki hayatta kalmaya çalışır evresine gelmiş. yapacağın en iyi şey enjeksiyonu kontrol ettirip hava filtresi ve yağ filtresini değiştirmek.
  • 18-07-2020, 01:33:58
    #8
    fskgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamıyorum, Niye mutlaka?

    Bezdim şu yeni üyelerin konu başlıkları ve mesaja içeriklerinden.

    Bi tamirhaneye gidip sormak varken?

    Hava filtresi mi tıkandı, enjektörlerde mi problem var egzoz mu şişti, yakıtta mı sorun var, motorun kmsi mi geldi şanzıman da mı sıkıntı var.

    Bunu buradan telepati yaparak mı anlayacağız?

    * yanlış anlamayın şahsınıza özel birşey söylemiyorum konu başlığınız ne kadar foruma uygun? Pcx kullananlar mutlaka içeri diyorsanız içerde pcx ile alakalı insanlara ya Bi bilgi ya Bi fırsat vermelisiniz.

    Sorunuz varsa da ona uygun konu başlığı kullanmalısınız.

    Böylece bu forum, içinde ne olduğu belli olmayan konularla dolup taşmaz.
    Konu ilginizi çekmediyse cevap vermemeyi tercih edebilirsiniz.
    Ben burada telepati ile anlamanızı beklemiyorum, içinden çıkamadığım bir durum var ve burada belki bunu tecrübe etmiş bana yardımı dokunacak bir üye arkadaşımın tavsiyesi ile bu sıkıntıdan kurtulabilirim