Anlamıyorum, Niye mutlaka?
Bezdim şu yeni üyelerin konu başlıkları ve mesaja içeriklerinden.
Bi tamirhaneye gidip sormak varken?
Hava filtresi mi tıkandı, enjektörlerde mi problem var egzoz mu şişti, yakıtta mı sorun var, motorun kmsi mi geldi şanzıman da mı sıkıntı var.
Bunu buradan telepati yaparak mı anlayacağız?
* yanlış anlamayın şahsınıza özel birşey söylemiyorum konu başlığınız ne kadar foruma uygun? Pcx kullananlar mutlaka içeri diyorsanız içerde pcx ile alakalı insanlara ya Bi bilgi ya Bi fırsat vermelisiniz.
Sorunuz varsa da ona uygun konu başlığı kullanmalısınız.
Böylece bu forum, içinde ne olduğu belli olmayan konularla dolup taşmaz.