Bedelli askerlik hakkında sorum var
3
●119
- 16-07-2020, 11:27:10Kasımda tecilim bitiyor, öğretmen olarak görev yapıyorum. Bedelli askerlik yapmak istediğimde okulların tatil olduğu dönemlerde gidebilme gibi bir şansım var mı, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Yani kasımda tecil bitiyor ama mesleğim itibariyle 15 tatil ya da yaz tatilinde gönderme ihtimalleri ya da böyle bir talepte bulunma hakkım var mı acaba?
- 16-07-2020, 11:29:39Askerlik şubesine bunun için dilekçe yazmanız lazım. Eğer gerekçeniz kabul edilirse gidebiliyorsunuz.
- 16-07-2020, 11:31:53Merhabalar,fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bedelli yapıyorum aynı zamanda eylül 5 ve 12 de düğünüm var benim kasıma çıktı kasımda teslim olacağım.
yani şöyle söyliyim ilk başta gittiğimde düğünümün olduğunu söyledim ve aynı tarihe gelmesi durumunda ne gibi bir yol çizebilirim dedim oradaki arkadaşlar saolsunlar yardımcı oldular.
olaki düğün tarihine denk gelir gelirsin erteleriz demişlerdi yani demem şuki tahminime göre 15 tatile gelecek şekilde ayarlıyabilirler diye düşünüyorum. ama ilk önce askeri şubeye gidip bilgi al hocam işini garantiye al. Onlar sana orada yardımcı olurlar. - 16-07-2020, 11:35:47Çok teşekkürler hocam.Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam, gidip görüşeceğim.WebSOSYAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
