Kasımda tecilim bitiyor, öğretmen olarak görev yapıyorum. Bedelli askerlik yapmak istediğimde okulların tatil olduğu dönemlerde gidebilme gibi bir şansım var mı, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Yani kasımda tecil bitiyor ama mesleğim itibariyle 15 tatil ya da yaz tatilinde gönderme ihtimalleri ya da böyle bir talepte bulunma hakkım var mı acaba?