Ziraat sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ziraat sorunu
6
●
144
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ziraat sorunu
14-07-2020, 13:06:20
#1
aydnbaser
Platin üye
Arkadaşlar sorun nedir acaba giriş yapamıyorum şubeye gittim mail attılar bir sorun olur mu ? İçerde 3 haneli param var ..
14-07-2020, 13:09:04
#2
malatyalim44
Androidde sorun yok
14-07-2020, 13:09:47
#3
AYJANS
Üyeliği durduruldu
Az önce girdim sorun yoktur.
14-07-2020, 13:10:10
#4
emrettin
İos kullanıyorum bende de sorun yok hocam , şubeye uğramanız daha sağlıklı olur. Biraz baskılarsanız daha hızlı geri dönüş oluyor
14-07-2020, 13:10:51
#5
zagor6390
Güncelleme falan yapıldı belki yapmaşsın
14-07-2020, 13:11:32
#6
aydnbaser
Platin üye
Sorun kişisel hesabımla ilgili zaten şubeye gittim mail atmışlar giriş çıkış fazla diye sorun olmuş sanırım nasıl bir durum izlemem gerekir ?
14-07-2020, 13:22:11
#7
delikanli53
aydnbaser adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sorun kişisel hesabımla ilgili zaten şubeye gittim mail atmışlar giriş çıkış fazla diye sorun olmuş sanırım nasıl bir durum izlemem gerekir ?
uygulama yolu göstermiş niye ikna olmuyorsunuz 😄
pardon şubeye gitmedim okudum 🙂
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler