aydnbaser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun kişisel hesabımla ilgili zaten şubeye gittim mail atmışlar giriş çıkış fazla diye sorun olmuş sanırım nasıl bir durum izlemem gerekir ?
uygulama yolu göstermiş niye ikna olmuyorsunuz 😄

pardon şubeye gitmedim okudum 🙂