Mesaj gönderme sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mesaj gönderme sorunu
2
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Mesaj gönderme sorunu
14-07-2020, 00:09:02
#1
Lazraill
R10 da Mesaj atarken hata alıyorum aynı sorunu yaşayan var mı
Yeniden Özel Mesaj gönderebilmeiz için daha 4780 Saniye beklemelisiniz
@
grafiking
; düzenleme yapıldı bilginiz olsun.
14-07-2020, 00:10:12
#2
grafiking
Kategori Moderatörü
İmzanızı da düzeltmeniz gerekiyor.
14-07-2020, 00:13:04
#3
Lazraill
grafiking adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İmzanızı da düzeltmeniz gerekiyor.
Düzenlendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler