• 14-07-2020, 00:09:02
    #1
    R10 da Mesaj atarken hata alıyorum aynı sorunu yaşayan var mı
    Yeniden Özel Mesaj gönderebilmeiz için daha 4780 Saniye beklemelisiniz

    @grafiking; düzenleme yapıldı bilginiz olsun.
  • 14-07-2020, 00:10:12
    #2
    Kategori Moderatörü
    İmzanızı da düzeltmeniz gerekiyor.
  • 14-07-2020, 00:13:04
    #3
    grafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzanızı da düzeltmeniz gerekiyor.
    Düzenlendi.