R10 da Mesaj atarken hata alıyorum aynı sorunu yaşayan var mı
Yeniden Özel Mesaj gönderebilmeiz için daha 4780 Saniye beklemelisiniz

@grafiking; düzenleme yapıldı bilginiz olsun.