Fesleğen bitkisi hk.
7
●106
- 13-07-2020, 22:17:30Merhaba, bugün annem fesleğen almış baya topraklı falan saksıda. Odama koydum, güzel kokuyor hem sivrisinekleri falan kaçırıyormuş sanırım. Doğru mu? Toprak olduğu için böceklenme yapmaz değil mi? Böcekleri çekmiyor kaçırıyor falan dedi annem ama yine de bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?
- 13-07-2020, 22:19:01Kaçırıyormuş hocam internette de yazıyor her yerde.Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 22:20:00o zaman yarın gidip alayım hemen, kışında salatasını yeriz ohh missbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 22:20:22Bende sizi kaçırdım sanırım kusura bakmayın.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 22:21:39BaktımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelen uyarı sonucu kapatıldı konuyu diyorsanız. Ama sorun değil.
- 13-07-2020, 22:28:29Güzel diyorsunuz da hocam yine de inceden güzel hoş bir koku verdi, vermedi değil. Odama yayıldı mis gibi.fikretk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle