Merhaba, bugün annem fesleğen almış baya topraklı falan saksıda. Odama koydum, güzel kokuyor hem sivrisinekleri falan kaçırıyormuş sanırım. Doğru mu? Toprak olduğu için böceklenme yapmaz değil mi? Böcekleri çekmiyor kaçırıyor falan dedi annem ama yine de bilgisi olan varsa aydınlatabilir mi?