https://codecanyon.net/item/modesy-b...stuff/22714108
Arkadaşlar hayran kaldım şu scripte vakti olan bir incelermi benimki mi boş hayranlık, Türkiyede bunun yarı özeliktekine 3000 lira istiyorlar.
Benim İçin Bu Scripti İncelermisiniz ?
7
●167
- 11-07-2020, 16:05:17Birçok kısmın bir arada olması yani diger scriptlerleörnek vermek istemiyorum ama mesela türkiyede bu özelikte bir pazaryeri scripti oyaptırmak istesek çok fiyat çekiyorlar, hepsi bir arada. ya siz tam incelemediniz yada benim ihtiyacıma karsılık verdigi için hosuma gitti.dnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2020, 16:05:25şikayet konusu olan ayakkabı satış sitesinin teması bu kullanları bulabilirsin buradan hocam
- 11-07-2020, 16:07:21Noktası virgülüne kadar yazmak istediğimi yazmışsınızdnaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Gerçi zevkler ve renkler konusu ama o ücrete daha iyi scriptler alınabilinir. - 11-07-2020, 16:09:59Şikayet konusu derken ?fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2020, 16:15:05Doğrudur hocam katılıyorum, öncelikle bootstrap kullanılmış bu benim için eksi puandır. Hazır kütüphane ile herkes bu tarz tasarımı hazırlayabilir. Yurt dışında bir çok yerde bootstrap tasarımlar kolayca hazirlanabildigi için yada çoluk çocuk işi haline geldiği ve her site birbirine benzediği için artık tercih edilmediğine tanık oluyorum. Sonuçta bootstrap ve jquery kullanımı yazılımcı ya fayda sağlar kullanıcıya değil.
Şöyle düşünün ben araba yapıyorum ama her parçasını farklı bir ülkeden getirip sadece montaj yapıyorum , ama bu şekilde özgün ve kalite anlamında başarı olmaz. Bunu herkes yapabilir, ki yapıyorlar.
Ben isim gereği bakar bakmaz kafamda sitenin kod yapisi canlanıyor tabi son kullanıcı bunlara pek önem vermez. Siz begendiyseniz sorun yok hocam
- 11-07-2020, 16:18:51tema güzel ama çok eksik var.
E-ticaret sitesinde olmazsa olmaz google xml linki öyle bir yer yok
google ads kodlarını ekleme yeri yok panelde koddan yapılması gerek.
Ödeme yöntemlerine sadece Türkiye için iyzico var farklı bir firma ile çalışıyorsan ekleme yeri yok + para ödeyip ekletmek gerek
son olarak da pazar yeri için entegrasyon yapılacak bir yer göremedim
Özetle çok iyi değil
