Doğrudur hocam katılıyorum, öncelikle bootstrap kullanılmış bu benim için eksi puandır. Hazır kütüphane ile herkes bu tarz tasarımı hazırlayabilir. Yurt dışında bir çok yerde bootstrap tasarımlar kolayca hazirlanabildigi için yada çoluk çocuk işi haline geldiği ve her site birbirine benzediği için artık tercih edilmediğine tanık oluyorum. Sonuçta bootstrap ve jquery kullanımı yazılımcı ya fayda sağlar kullanıcıya değil.

Şöyle düşünün ben araba yapıyorum ama her parçasını farklı bir ülkeden getirip sadece montaj yapıyorum , ama bu şekilde özgün ve kalite anlamında başarı olmaz. Bunu herkes yapabilir, ki yapıyorlar.

Ben isim gereği bakar bakmaz kafamda sitenin kod yapisi canlanıyor tabi son kullanıcı bunlara pek önem vermez. Siz begendiyseniz sorun yok hocam