• 10-07-2020, 01:25:36
    #1
    Tüm eklemlerimi çıtlatıyorum ama ilerde bir sorun olur mu?
    Günde:
    El + ayak parmaklarının kök kısmındaki eklemler: 1-3 kez
    El + ayak parmaklarının orta kısmındaki eklemeler: 1-3 kez
    Baş parmağın derinin içinde kalan ve direk el iskeletine bağlı kısmı: 1-3 kez
    Boyun: 2 kez (el ile sağ/sol döndürerek)
    Dirsekler: 2-3 kez (kolumu uzatarak)
    Ayak bilekleri: 1-2 kez (ayakta iken vücudu döndürerek)
    Omuzlar: 1-2 kez (omuzları yukarı kaldırarak)
    Bel: 1-2 kez (El ile destekleyerek)

    Biraz fazla ama Vücuda zarar verir mi acaba?
  • 10-07-2020, 01:27:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kireçlenme yapar hocam
  • 10-07-2020, 01:27:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sesten başka hiçbir zararı yoktur.
  • 10-07-2020, 01:28:49
    #4
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kireçlenme yapar hocam
    İnternette çok fazla yanlış bilgi var hocam hangisine güveneveğimi şaşırıyorum
    CHMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sesten başka hiçbir zararı yoktur.
    Umarım



    Güvenilir bir kaynak (https://www.google.com/amp/s/evrimag...-midir-763/amp) zararsız diyor ama bilgisi olan vardır illaki 1. Kişi ağazından duymak dahi iyi
  • 10-07-2020, 01:31:30
    #5
    İlerki zamanlarda ellerde titremeye sebep olur hocam bende de vardı Bi şekilde unuttum aman dikkat et
  • 10-07-2020, 02:50:32
    #6
    Aynı sorun bende de var. Yapınca resmen rahatlıyorum.
  • 10-07-2020, 02:56:10
    #7
    Konuyu okuduktan sonra bende çıtlattım