Tüm eklemlerimi çıtlatıyorum ama ilerde bir sorun olur mu?
Günde:
El + ayak parmaklarının kök kısmındaki eklemler: 1-3 kez
El + ayak parmaklarının orta kısmındaki eklemeler: 1-3 kez
Baş parmağın derinin içinde kalan ve direk el iskeletine bağlı kısmı: 1-3 kez
Boyun: 2 kez (el ile sağ/sol döndürerek)
Dirsekler: 2-3 kez (kolumu uzatarak)
Ayak bilekleri: 1-2 kez (ayakta iken vücudu döndürerek)
Omuzlar: 1-2 kez (omuzları yukarı kaldırarak)
Bel: 1-2 kez (El ile destekleyerek)
Biraz fazla ama

Vücuda zarar verir mi acaba?