• 06-07-2020, 13:27:45
    #1
    Merhaba sabah öğlen akşamları 2 top kuru soğan yiyorum bir zararı olurmu onu düşünüyorum 🤔



    Kuru soğan yemek faydalımı
  • 06-07-2020, 13:28:32
    #2
    Her şeyin fazlası zararlıdır bence.
  • 06-07-2020, 13:28:33
    #3
    valla bende nasıl yiyebiliyorsun onu düşünüyorum
  • 06-07-2020, 13:28:47
    #4
    Çevrenizdekilere zararı olur sanırım hocam
  • 06-07-2020, 13:29:15
    #5
    Organikse gayet güzel, hem bağışıklık sistemini güçlendirici hem de antibiyotik özelliği olan bir sebze
    Göm gitsin hocam, afiyet olsun
  • 06-07-2020, 13:31:42
    #6
    Günlük bir adet bile fazla bence
  • 06-07-2020, 13:31:47
    #7
    omer0798 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bende nasıl yiyebiliyorsun onu düşünüyorum
    Öyle böyle değil elma gibi yiyorum 🤣😂
  • 06-07-2020, 13:31:56
    #8
    Kokusu buraya geldi 😄🤣🤣
  • 06-07-2020, 13:32:20
    #9
    hanım eve koyuyorsa seni iyi