• 06-07-2020, 13:34:02
    #10
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hanım eve koyuyorsa seni iyi
    Evli değilim 😅
  • 06-07-2020, 13:36:27
    #11
    Mide tarafından parçalanamayan bir zar yapısı oldugu için, fazlası mideyi fazlasıyla yoracaktır. Bağırsaklarınızın peristaltik hareketine de engel olacağı için ileride gaz ve karın ağrısına yol açabilir. Siz onu azaltın Faydanıza olur.
  • 06-07-2020, 13:37:07
    #12
    Önceleri benden deli gibi çiğ soğan yerdim özellikle kuru fasulye , nohut yemekleriyle beraber. Turşular yerdim acı yemekler yerdim . Dikkat ettiyseniz hep geçmiş zamandan bahsediyorum. Sonrasında güvendiğim miğdem yeter artık demeye başladı gastrit çıktı ve maalesef şuan yiyemiyorum 1-2 diş bile...
  • 06-07-2020, 13:50:51
    #13
    Modern tıbbın kurucusu kabul edilen Paracelsus'un (1493-1541), her şeyin fazlasının zararlı olabileceğine dair söyledikleri, günümüzde de yaygın olarak kabul görmektedir. Bu sözün Türkçe, İngilizce ve Latincesini aşağıya kopyaladım:

    Tur: Zehiri doz belirler (Her şey zehirdir ve hiçbir şey zehirsiz değildir; tek başına doz bunu yapar)
    Ing: The dose makes the poison (All things are poison, and nothing is without poison; the dosage alone makes it)
    Latin: sola dosis facit venenum