• 04-07-2020, 21:58:47
    #1
    Herkese Merhabalar

    Kuzenimde Orta Düzeyde Konuşma Bozukluğu Var. Genetiktir Aile'den Gelme Bir Şey. Bu Kekemelik Nasıl Geçer?

  • 04-07-2020, 22:00:13
    #2
    Ben dil konuşma terapistiyim yüksek lisansımı bitirdim Ankara'daysanız konuşabiliriz. Değilseniz bir uzmana yönlendirebilirim.
  • 04-07-2020, 22:00:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rap yaparmış gibi konuş. Daha önce bir videoda görmüştüm. Rap yapınca kekemeliğı kalmıyordu adamın öyle yapa yapa alışkanlık edinmiş ama nasıl bir yöntem bilmiyorum içeriğini.
  • 04-07-2020, 22:00:56
    #4
    Nefes egzersizleri duzenli nefes alıp verme youtube da dersleri var.Kekemeligin en büyük nedeni düzensiz bir nefese sahip olunmasıdır.
  • 04-07-2020, 22:04:47
    #5
    kaytanbiyikli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dil konuşma terapistiyim yüksek lisansımı bitirdim Ankara'daysanız konuşabiliriz. Değilseniz bir uzmana yönlendirebilirim.
    Evet Ankara'da Yaşıyor Hocam.



    downflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rap yaparmış gibi konuş. Daha önce bir videoda görmüştüm. Rap yapınca kekemeliğı kalmıyordu adamın öyle yapa yapa alışkanlık edinmiş ama nasıl bir yöntem bilmiyorum içeriğini.
    Şarkı Söylerken Hiç Kekelemiyor Hocam. Hayret Verici



    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nefes egzersizleri duzenli nefes alıp verme youtube da dersleri var.Kekemeligin en büyük nedeni düzensiz bir nefese sahip olunmasıdır.
    Teşekkürler Hocam.İlettim Kendisine Bakacaktır Mutlaka.
  • 04-07-2020, 22:07:09
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese Merhabalar

    Kuzenimde Orta Düzeyde Konuşma Bozukluğu Var. Genetiktir Aile'den Gelme Bir Şey. Bu Kekemelik Nasıl Geçer?

    Hocam Ben Daha önce bir kekeme olarak kendimi nasıl Düzelttim Sana biraz bahsedim Aslında Lise 1 Kadar Çok Berbat Durumdaydım sonrasında düzelmeye başladım bende. Lise 1 kadar utanıyordum insanlar ile konuşmaktan bu sebep ile sosyalleşme gibi bir durum olmadığından bir kelimeyi hatta ismimi abartiyorum 3 dakikada zor çıkartıyordum.


    1. Sosyalleşecek

    2: Herkes ile sohbet edicek kesinlikle utanmayacak

    3: Ayna karşısına geçip sesli kitap okuyacak

    4: Çıkaramadığı bazı kelimeleri ( şey) < kelimesini kullanarak kendisine zaman kazandıracak

    5: Güvende hissedeceği ve onu dalgaya almayacak arkadaşlar edinecek

    6: Aile içerisinde kimse dalgaya almayacak

    7: Konuşurken bir başkası müdahale edip onun cümlesini tamamlayamıyacak ( Tamamlarsa sürekli onun arkasına sığınacak)

    8: Arkadaş çevresinde sürekli sohbetlere katılarak kendini özgüvenli hissedicek


    daha bir çok şey ile kendini geliştirebilir. Bu yazdıklarımı o arkadaşa okut gerçekten 1 kelimeyi çıkaramıyordum. Babam küçükken ben markate salardı tek gidemezdim anlatamazdım derdimi utanırdım benle dalga geçicekler diye . O denli berbat halde idim. Umarım düzelir çok kötü bir durum kendini ifade edememek kendini anlatamamak çok berbat bir durum kendimden bilirim.
  • 04-07-2020, 22:19:03
    #7
    Webgelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ben Daha önce bir kekeme olarak kendimi nasıl Düzelttim Sana biraz bahsedim Aslında Lise 1 Kadar Çok Berbat Durumdaydım sonrasında düzelmeye başladım bende. Lise 1 kadar utanıyordum insanlar ile konuşmaktan bu sebep ile sosyalleşme gibi bir durum olmadığından bir kelimeyi hatta ismimi abartiyorum 3 dakikada zor çıkartıyordum.


    1. Sosyalleşecek

    2: Herkes ile sohbet edicek kesinlikle utanmayacak

    3: Ayna karşısına geçip sesli kitap okuyacak

    4: Çıkaramadığı bazı kelimeleri ( şey) < kelimesini kullanarak kendisine zaman kazandıracak

    5: Güvende hissedeceği ve onu dalgaya almayacak arkadaşlar edinecek

    6: Aile içerisinde kimse dalgaya almayacak

    7: Konuşurken bir başkası müdahale edip onun cümlesini tamamlayamıyacak ( Tamamlarsa sürekli onun arkasına sığınacak)

    8: Arkadaş çevresinde sürekli sohbetlere katılarak kendini özgüvenli hissedicek


    daha bir çok şey ile kendini geliştirebilir. Bu yazdıklarımı o arkadaşa okut gerçekten 1 kelimeyi çıkaramıyordum. Babam küçükken ben markate salardı tek gidemezdim anlatamazdım derdimi utanırdım benle dalga geçicekler diye . O denli berbat halde idim. Umarım düzelir çok kötü bir durum kendini ifade edememek kendini anlatamamak çok berbat bir durum kendimden bilirim.
    Maşallah, Anladım Hocam Aydınlatıcı Bilgi için Çok ama Çok Teşekkür Ederim. Aynısı Gibi İletiyorum Kuzenime Çok Utanıyor. Çok Fena ve Çok Konuşkan ama Kekemelik Öyle Büyük Bir Engel ki Kendisine. İnşallah Düzelir