Hocam Ben Daha önce bir kekeme olarak kendimi nasıl Düzelttim Sana biraz bahsedim

Aslında Lise 1 Kadar Çok Berbat Durumdaydım sonrasında düzelmeye başladım bende. Lise 1 kadar utanıyordum insanlar ile konuşmaktan bu sebep ile sosyalleşme gibi bir durum olmadığından bir kelimeyi hatta ismimi abartiyorum 3 dakikada zor çıkartıyordum.
1. Sosyalleşecek
2: Herkes ile sohbet edicek kesinlikle utanmayacak
3: Ayna karşısına geçip sesli kitap okuyacak
4: Çıkaramadığı bazı kelimeleri ( şey) < kelimesini kullanarak kendisine zaman kazandıracak
5: Güvende hissedeceği ve onu dalgaya almayacak arkadaşlar edinecek
6: Aile içerisinde kimse dalgaya almayacak
7: Konuşurken bir başkası müdahale edip onun cümlesini tamamlayamıyacak ( Tamamlarsa sürekli onun arkasına sığınacak)
8: Arkadaş çevresinde sürekli sohbetlere katılarak kendini özgüvenli hissedicek
daha bir çok şey ile kendini geliştirebilir. Bu yazdıklarımı o arkadaşa okut gerçekten 1 kelimeyi çıkaramıyordum. Babam küçükken ben markate salardı tek gidemezdim anlatamazdım derdimi utanırdım benle dalga geçicekler diye . O denli berbat halde idim. Umarım düzelir çok kötü bir durum kendini ifade edememek kendini anlatamamak çok berbat bir durum kendimden bilirim.