• 03-07-2020, 23:56:59
    #19
    Çalıştıkları kurye şirketi tamamen keyfine göre hareket eden bir şirket. Önce adresiniz eksik diye aradılar (halbuki eksik değil) sonrasında da hiç gelmedi. Aylardır da ortalıkta yok. Ben de umursamıyorum
  • 04-07-2020, 00:08:25
    #20
    Tam 1 haftada geldi hocam, sorun yaşamadım ben
  • 04-07-2020, 00:22:03
    #21
    Merhaba. Ben de başvurmuştum ve 1 hafta içinde gelmişti.

    En güzel özelliği de eczane alışverişinde -25₺ vermesi 😀
  • 04-07-2020, 19:35:48
    #22
    2 haftada aldım agt kuryesi eve teslim etmedi neymiş adres yanlış yazılmış halbuki doğru adresti kendim gidip aldım paparada sorun yok adamların çalıştığı kargolama şirketi rezalet.