Çalıştıkları kurye şirketi tamamen keyfine göre hareket eden bir şirket. Önce adresiniz eksik diye aradılar (halbuki eksik değil) sonrasında da hiç gelmedi. Aylardır da ortalıkta yok. Ben de umursamıyorum
2 haftada aldım agt kuryesi eve teslim etmedi neymiş adres yanlış yazılmış halbuki doğru adresti kendim gidip aldım paparada sorun yok adamların çalıştığı kargolama şirketi rezalet.