Çalıştıkları kurye şirketi tamamen keyfine göre hareket eden bir şirket. Önce adresiniz eksik diye aradılar (halbuki eksik değil) sonrasında da hiç gelmedi. Aylardır da ortalıkta yok. Ben de umursamıyorum