• 03-07-2020, 11:43:51
    #1
    Selamün aleyküm Lgs öğrencilerine yönelik bir uygulama yapmayı düşünüyorum şimdi yapılabilir mi? Yoksa okulun açılmasını mı beklemeliyim?
  • 03-07-2020, 11:46:31
    #2
    Hocam yönetmelikte konular bazen değişebiliyor bence en sağlıklısı okul açılınca başlamanız.
  • 03-07-2020, 11:48:02
    #3
    OmerC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamün aleyküm Lgs öğrencilerine yönelik bir uygulama yapmayı düşünüyorum şimdi yapılabilir mi? Yoksa okulun açılmasını mı beklemeliyim?
    Kesin kararlıysanız şimdiden iskeletini çıkarmaya başlayın, okullar başlayınca eklenen/çıkarılan konulara göre giriş yaparsınız. İyi çalışmalar.