Selamün aleyküm Lgs öğrencilerine yönelik bir uygulama yapmayı düşünüyorum şimdi yapılabilir mi? Yoksa okulun açılmasını mı beklemeliyim?
Kesin kararlıysanız şimdiden iskeletini çıkarmaya başlayın, okullar başlayınca eklenen/çıkarılan konulara göre giriş yaparsınız. İyi çalışmalar.