• 01-07-2020, 03:19:24
    #1
    Herkese iyi geveler. Bir dükkanımız var 250 M2 market açmayı düşünüyoruz. Dükkanın özellikleri kapalı pazar alanının tek dükkanı ve caddeye bakıyor. Pazartesi günleri pazar kuruluyor 12.000 kişi giriyor. Etrafında eğer açarsak en yakın market noktası bizimki olucak 1.300 daire var. Önünden günde 4.000-6.000 araç geçiyor. Lise ve İlkokulun tam arasında bitişiğinde cami var. Üst katlarında 2 düğün salonu Kadın meslek edinme kursu kongre ve toplantı merkezi var biz buraya süper market açarsak iş yapar mı. Tecrübesi olanlar tahmini ciro hakkında az çok bilgilendirme yapabilir mi



    Pazar alanı haftanın 6 günü kapalı otopark olarak kullanılıyor dükkanın önünde 20 araçlık park alanı var ve caddede başka dükkan yok
  • 01-07-2020, 03:23:15
    #2
    Platin üye
    hocam her mahallede bim şok a101 var yani yanlış anlamayın ama ben normal bir bakkal markete gireceğime bu marketleri tercih ediyorum market sektörü gerçekten büyük atılım istiyor diye düşünüyorum
  • 01-07-2020, 03:26:13
    #3
    Oraya güzel bir fırın açmak daha mantıklı olur.
  • 01-07-2020, 03:26:35
    #4
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam her mahallede bim şok a101 var yani yanlış anlamayın ama ben normal bir bakkal markete gireceğime bu marketleri tercih ediyorum market sektörü gerçekten büyük atılım istiyor diye düşünüyorum
    Hocam haklısınız onlara dükkanı kiraya vermemiz de ihtimal dahilinde ama dükkanın yeri gerçekten çok güzel ve biraz küçük rakamlar teklif ediyorlar
  • 01-07-2020, 03:26:39
    #5
    ErenM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oraya güzel bir fırın açmak daha mantıklı olur.
    Ya da esnaf lokantası
  • 01-07-2020, 03:27:45
    #6
    ErenM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya da esnaf lokantası
    Hocam fırına ruhsat vermiyorlar esnaf lokantası trafikten dolayı çok iş yapabilir haklısınız
  • 01-07-2020, 03:29:08
    #7
    Önemli olan neyi kaça satacağındır!

    Şimdi insanlar öyle bir duruma geldi ki elinde ki iki kuruşu nasıl arttırırım diye düşünüyorlar ve haklılar da. Pazarda domates 2TL sende 2.10TL ise bil ki pazardan alırlar. Bunların dışında konumun, kaç nüfus var, alım güçleri nelerdir, amir memur tabakası mı bu kesimde oturuyor gibi bir çok envantere ihtiyacın var. Kira ne kadar, aylık masrafların ne olacak, kaç eleman çalışacak, evlere servis var mı gibi bir çok etkenli bir durum söz konusu.

    Bence çok iyi değerlendir derim. Bir artı ise yeme içme üzerine ne yaparsan yap işini iyi yaparsan tabi ki ölmez. Rekabeti iyi değerlendirmelisin.

    Burada kim ne derse desin hepimiz ezbere konuşmuş oluruz.
  • 01-07-2020, 03:31:02
    #8
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan neyi kaça satacağındır!

    Şimdi insanlar öyle bir duruma geldi ki elinde ki iki kuruşu nasıl arttırırım diye düşünüyorlar ve haklılar da. Pazarda domates 2TL sende 2.10TL ise bil ki pazardan alırlar. Bunların dışında konumun, kaç nüfus var, alım güçleri nelerdir, amir memur tabakası mı bu kesimde oturuyor gibi bir çok envantere ihtiyacın var. Kira ne kadar, aylık masrafların ne olacak, kaç eleman çalışacak, evlere servis var mı gibi bir çok etkenli bir durum söz konusu.

    Bence çok iyi değerlendir derim. Bir artı ise yeme içme üzerine ne yaparsan yap işini iyi yaparsan tabi ki ölmez. Rekabeti iyi değerlendirmelisin.

    Burada kim ne derse desin hepimiz ezbere konuşmuş oluruz.
    Hocam dükkan bize ait, fiyatlar rekabet edilebilir olucak 6 eleman çalışacak 14 saat açık olucak ama iş yapacağını bilsem yeme içme sektörü kârından dolayı düşünmeden girerim
  • 01-07-2020, 03:31:22
    #9
    zeykitap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fırına ruhsat vermiyorlar esnaf lokantası trafikten dolayı çok iş yapabilir haklısınız
    Pazarcısı, yoldan geçeni felan.
    Hatta danışmanlık verdiğimiz bu tarz yerler vardı sosyal medya anlamında. Millet favori mekan edinmişti. Yani tanıtım güzel olursa Esnaf dışında yine müşteri çekmek mümkün. Bu bahsettiğim (danışmanlık verdigimiz) mekan sanayinin içindeydi ama millet şirketlerden çıkıp sanayiye geliyordu çok garip