Önemli olan neyi kaça satacağındır!
Şimdi insanlar öyle bir duruma geldi ki elinde ki iki kuruşu nasıl arttırırım diye düşünüyorlar ve haklılar da. Pazarda domates 2TL sende 2.10TL ise bil ki pazardan alırlar. Bunların dışında konumun, kaç nüfus var, alım güçleri nelerdir, amir memur tabakası mı bu kesimde oturuyor gibi bir çok envantere ihtiyacın var. Kira ne kadar, aylık masrafların ne olacak, kaç eleman çalışacak, evlere servis var mı gibi bir çok etkenli bir durum söz konusu.
Bence çok iyi değerlendir derim. Bir artı ise yeme içme üzerine ne yaparsan yap işini iyi yaparsan tabi ki ölmez. Rekabeti iyi değerlendirmelisin.
Burada kim ne derse desin hepimiz ezbere konuşmuş oluruz.