• 30-06-2020, 21:30:57
    #1
    Cümleten selamunaleykum, FreeBuds 3 almayı düşünüyorum. Ses kalitesi vs. merak ediyorum. Bilgi alabileceğim R10 üyesi var mıdır acaba? 😊 Şimdiden teşekkür ediyorum, iyi forumlar.
  • 30-06-2020, 21:35:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Freebuds Lite var, Çok memnunum. Kullanışı ve, sesi çok güzel.
    Dış sesi karşı tarafa iletmiyor. Öneririm ☺
  • 30-06-2020, 21:54:03
    #3
    Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok memnunum
  • 30-06-2020, 22:00:45
    #4
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Freebuds Lite var, Çok memnunum. Kullanışı ve, sesi çok güzel.
    Dış sesi karşı tarafa iletmiyor. Öneririm ☺
    aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok memnunum
    Çok teşekkürler sağ olun 😊​​​​