Huawei FreeBuds 3 Kullanan Var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Huawei FreeBuds 3 Kullanan Var mı?
3
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Huawei FreeBuds 3 Kullanan Var mı?
30-06-2020, 21:30:57
#1
tihacuM
Cümleten selamunaleykum, FreeBuds 3 almayı düşünüyorum. Ses kalitesi vs. merak ediyorum. Bilgi alabileceğim R10 üyesi var mıdır acaba? 😊 Şimdiden teşekkür ediyorum, iyi forumlar.
30-06-2020, 21:35:32
#2
Omurbui
Üyeliği durduruldu
Freebuds Lite var, Çok memnunum. Kullanışı ve, sesi çok güzel.
Dış sesi karşı tarafa iletmiyor. Öneririm ☺
30-06-2020, 21:54:03
#3
aselsoft
Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok memnunum
30-06-2020, 22:00:45
#4
tihacuM
Omurbui adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Freebuds Lite var, Çok memnunum. Kullanışı ve, sesi çok güzel.
Dış sesi karşı tarafa iletmiyor. Öneririm ☺
aselsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok memnunum
Çok teşekkürler sağ olun 😊
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler