Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Freebuds Lite var, Çok memnunum. Kullanışı ve, sesi çok güzel.
Dış sesi karşı tarafa iletmiyor. Öneririm ☺
aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 6 aydır kullanıyorum çok memnunum
Çok teşekkürler sağ olun 😊​​​​