Ticarette zarar etmemek bile kardır.
14
●233
- 30-06-2020, 20:30:07Ben katılmıyorum, imzamdaki konuda zarar edersem çok üzer beni.
- 30-06-2020, 20:31:23Üyeliği durdurulduASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani aldıgınız fiyattan verseniz mesela
ondan bahsediliyor
- 30-06-2020, 20:31:47katılıyorum hocam, pekmez satışına başladım kargo anlasması yaptık anlasmaya göre 1 il 5 kg arası listede 9 tl yazıyordu. dedim tama fiyat düzenlemesi yaptık gittik siparişi vermeye. kdv siz fiyatmış
birde üstüne pekmez için airbox istediler , 5 lirada minimum ona gitti etti 17.5 lira, 2.5 lira da kavanoz parası. 20 liraya geldi. kilosunu 30 tl ye sattığım pekmezden 20 lira kargo parası ödedim
- 30-06-2020, 20:33:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam sözümü esirgemeyeceğim bu sefer lakin karaktersiz insanlar yüzünden bazen zarar etmemek bile kâr oluyor . Dengesizin biri çıkar karşınıza melek yüzlü şeytan misali hevesinizi umudunuzu tüm geleceğinize dair düşüncelerinizi alır elinizden içine tükürür herşeyi sonra yoluna bakar siz kalacağınızla kalırsınız
Yapılan yanlışlar doğru yolu bulmanıza yol gösterir.