• 30-06-2020, 20:29:34
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu söze katılıyormusunuz ? bir pazarcıda duydum çok felsefik bir söz
  • 30-06-2020, 20:30:07
    #2
    Ben katılmıyorum, imzamdaki konuda zarar edersem çok üzer beni.
  • 30-06-2020, 20:30:29
    #3
    Ticarette zarar etmek bile kârdır hocam
  • 30-06-2020, 20:30:31
    #4
    Parasal kardan bahsedilmiyor tecrübe kazanıyorsun sonuçta bir kar.
  • 30-06-2020, 20:30:54
    #5
    Zarar, hata yapmadan başarı olmaz Yapılan yanlışlar doğru yolu bulmanıza yol gösterir.
  • 30-06-2020, 20:31:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben katılmıyorum, imzamdaki konuda zarar edersem çok üzer beni.

    yani aldıgınız fiyattan verseniz mesela ondan bahsediliyor
  • 30-06-2020, 20:31:47
    #7
    katılıyorum hocam, pekmez satışına başladım kargo anlasması yaptık anlasmaya göre 1 il 5 kg arası listede 9 tl yazıyordu. dedim tama fiyat düzenlemesi yaptık gittik siparişi vermeye. kdv siz fiyatmış birde üstüne pekmez için airbox istediler , 5 lirada minimum ona gitti etti 17.5 lira, 2.5 lira da kavanoz parası. 20 liraya geldi. kilosunu 30 tl ye sattığım pekmezden 20 lira kargo parası ödedim
  • 30-06-2020, 20:33:04
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yerine göre değişir mesela 30 liralık ürün alıp bir süre sonra yine 30 liraya satıyorsam zaman açısınsan zarardayım demektir.
  • 30-06-2020, 20:33:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sözümü esirgemeyeceğim bu sefer lakin karaktersiz insanlar yüzünden bazen zarar etmemek bile kâr oluyor . Dengesizin biri çıkar karşınıza melek yüzlü şeytan misali hevesinizi umudunuzu tüm geleceğinize dair düşüncelerinizi alır elinizden içine tükürür herşeyi sonra yoluna bakar siz kalacağınızla kalırsınız