katılıyorum hocam, pekmez satışına başladım kargo anlasması yaptık anlasmaya göre 1 il 5 kg arası listede 9 tl yazıyordu. dedim tama fiyat düzenlemesi yaptık gittik siparişi vermeye. kdv siz fiyatmış

birde üstüne pekmez için airbox istediler , 5 lirada minimum ona gitti etti 17.5 lira, 2.5 lira da kavanoz parası. 20 liraya geldi. kilosunu 30 tl ye sattığım pekmezden 20 lira kargo parası ödedim