• 29-06-2020, 22:14:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar
    Daha önce vodafone dan kendim üzerime bir hat almıştım.Fakat uzun süre kullanmadığımdan dolayı pasif duruma düştü.Ve E-devlette ise pasif olarak gözükmekte.Bunu nasıl aktifleştirebilirim.
  • 29-06-2020, 22:37:53
    #2
    Bir ara sormuştum ben ana merkeze gidip aktifleştirebiliyorsunuz