Merhaba arkadaşlar
Daha önce vodafone dan kendim üzerime bir hat almıştım.Fakat uzun süre kullanmadığımdan dolayı pasif duruma düştü.Ve E-devlette ise pasif olarak gözükmekte.Bunu nasıl aktifleştirebilirim.
Vodafone pasif hat nasıl aktifleştirilir?
1
●70
- 29-06-2020, 22:14:37