Merhaba arkadaşlar
Daha önce vodafone dan kendim üzerime bir hat almıştım.Fakat uzun süre kullanmadığımdan dolayı pasif duruma düştü.Ve E-devlette ise pasif olarak gözükmekte.Bunu nasıl aktifleştirebilirim.