• 10-07-2020, 01:46:43
    #28
    adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyu hortlatıyorum ama dediğiniz günden beri 308 lere baktım benimde hoşuma gitmeye başladı dün 120 binde dizel otomatik 2010 model 1 parça boyalı millesim paket satın aldım hiçte aklımda yoktu bu araba. Ama 1 günlük deneyimimle memnun kaldım konforlu 2010 olmasına rağmen sürüş keyfi veriyor ve dışına bakarak aşırı geniş buldum tekrar teşekkürler
    hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullan. facebookta grupları var onlara üye ol mutlaka. Merak ettiğin tüm bilgilere erişebilirsin.
    308 e eli değen kolay kolay kurtulmuyor
  • 07-10-2020, 17:35:28
    #29
    Konuyu hortlatmış gibi oluyorum ama. Fiat Egea Easy 1.4 95HP 2020 hakkında düşünceleriniz nedir? (114.000TL)
  • 07-10-2020, 20:37:44
    #30
    nGinY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hortlatmış gibi oluyorum ama. Fiat Egea Easy 1.4 95HP 2020 hakkında düşünceleriniz nedir? (114.000TL)
    Daha geçtiğimiz pazar sordum 109 bin dediler liste fiyatı yinemi artmış ?
  • 07-10-2020, 21:28:45
    #31
    Araba geniş olması açısından rahat büyük bagajı var güzel kullanılırsa idare eder diye düşünüyorum hocam.
  • 08-10-2020, 00:21:44
    #32
    adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha geçtiğimiz pazar sordum 109 bin dediler liste fiyatı yinemi artmış ?
    Bende bugün gittim hocam 113,900 - 118,900 İşlemler içinde 2,000 (Kasko sigorta). Ayrıca bu ay teslim edilemeyeceğini belirttiler.
  • 08-10-2020, 00:36:53
    #33
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bagajdan geride bu nedenle genelde bagaj hasarlı olur egealar geri giderken iki kere düşünün zaten geri gitmek işkence
    Dünya’nın en güzel ve en temiz tespiti.
  • 08-10-2020, 00:46:53
    #34
    hocam 1.3 multijet traktör motoru uzun yolda ömrünüzü yiyebilir. Motor sesi takıntınız yoksa normal bir araçtır kendisi alınabilir. Eksileri var mı tabi ki var 1. si 100 k km de bir araç nasıl kullanıldı acaba ? ya alan kişi iyi gezmiş ya da kiralık filo aracı olabilir mi? şuan şirkette arkadaşımda egea var eskiden symbol kullanıyordu bana symbolümü geri verin diye yalvarıyor