adnanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuyu hortlatıyorum ama dediğiniz günden beri 308 lere baktım benimde hoşuma gitmeye başladı dün 120 binde dizel otomatik 2010 model 1 parça boyalı millesim paket satın aldım hiçte aklımda yoktu bu araba. Ama 1 günlük deneyimimle memnun kaldım konforlu 2010 olmasına rağmen sürüş keyfi veriyor ve dışına bakarak aşırı geniş buldum tekrar teşekkürler
hayırlı olsun hocam kazasız belasız kullan. facebookta grupları var onlara üye ol mutlaka. Merak ettiğin tüm bilgilere erişebilirsin.
308 e eli değen kolay kolay kurtulmuyor