• 27-06-2020, 23:41:27
    #10
    misyonerlik faaliyetlerine ayırdıkları bütçe azbuz değil ki yüz yılların çalışmaları bunlar teknolojiye ayak uydurrarak devam ediyorlar...
  • 27-06-2020, 23:42:32
    #11
    Hobi olarak yayın yapan bir kuruluş veya milletin aydınlanması için çaba gösteren birisimidir ?
  • 27-06-2020, 23:43:32
    #12
    Kaldırıyorum reklamını, yine çıkıyor.

    Ads kayıt numarasını engelliyorum, yine çıkıyor.

    Çözemediğim bir web sitesi, takipteyim.
  • 27-06-2020, 23:43:37
    #13
    Para????
    Önce para nedir ona bakmak lazım misyonerler yüz yıllardır ne paralar döküyor hristiyanlık yok olmasın diye para kimde zaten bunların elinde nolcakta google para bile almıyordur bence bu işten
    Zaten adsense yayıncılarından geçersiz tıklama der belese yayınlar kim tıkladıya gider sistem adamın elinde ruhun bile duymaz
  • 27-06-2020, 23:44:23
    #14
    özellikle hristiyan cemaatlerinin bu şekilde gizlilik esaslı iletişim metodları kullandığına çok kez şahit oldum. öncelikle sizi tanıyor, karşılıklı güven sağlıyorlar. bunun sonrasında kendi inanış biçimleri hakkında önce yüz yüze sonra cemaat sohbetlerine dahil ediyorlar. cemaatler bu faaliyetler için kendi içlerinde para topluyorlar. azınlık olarak bilsek bile kendileri ekonomik olarak ülkemizin büyük çoğunluğunu oluşturmaktalar. adını vermeyeceğim bir hristiyan cemaati ile böylesi bir yakın temasım olmuştu. ibadethanelerinin önüne her pazar oldukça lüks araçlar, kaliteli giyimli kadın ve erkekler katılıyordu. yani kampusweb gibi websitelerini birçok küçük bütçeli yatırımcı gibi görmemek gerekiyor.
  • 27-06-2020, 23:44:31
    #15
    masonlar yahudiler islamı yok etmek içn çalışnalar. Bütçeleri bence milyar liradır. kendilerine çektileri her bir kişi onlar için çalışacak sonuçta.
  • 27-06-2020, 23:44:46
    #16
    Misyoner adamlar sonuçta bütçe sorunu olmaz. Bana bayadır denk gelmiyor yalnız reklamları benden ümidi kestiler harhalde, güzel kız resimleriyle clickbait yapmalarına hastaydım
  • 27-06-2020, 23:49:20
    #17
    15 yıldan beri görüyorum ben bu siteyi. Özellikle oyun sitelerinde çok var ilk 2005 yılında görmüştüm.
  • 27-06-2020, 23:49:51
    #18
    Birgün staj yapıyorum yurtdışında bir yer. Bindim trene yanıma bir baba ve oğul oturdu. Bakıp, duruyor. Bir sorun mu var? Hayır dedi (Türkçe). Şaşırdım ama siz ... Ben İrlandalıyım dedi. Oğlum Josef. Oğlum konuşsana Türkçe. Biraz utangaç kusura bakmayın.
    Peki ne iş, Türkiye’de mi yaşadınız? Evet evet 16 yıl görev yaptım. Ne görevi? Ben bir radyo kanalında çalışıyordum (kendisinin mesleği normalde mühendismiş). Ben hristiyanlığı yaymak amaçlı görevde bulundum. Misyonerdiniz yani? Evet hala o görevdeyim. Peki bir ekip olarak mı gittiniz yoksa tek başınıza mı? Ooo dostum belki bu trendeki insan sayısı kadar ekibimiz vardı. Adamlar meğer içimizdeki İrlandalılarmış. Ama ilginç olan gizli saklı yok aynı bu site gibi. Bangır bangır 😊
    Konuyla ne alakası var bu anlattıklarımın? Çok alakası var.