Birgün staj yapıyorum yurtdışında bir yer. Bindim trene yanıma bir baba ve oğul oturdu. Bakıp, duruyor. Bir sorun mu var? Hayır dedi (Türkçe). Şaşırdım ama siz ... Ben İrlandalıyım dedi. Oğlum Josef. Oğlum konuşsana Türkçe. Biraz utangaç kusura bakmayın.
Peki ne iş, Türkiye’de mi yaşadınız? Evet evet 16 yıl görev yaptım. Ne görevi? Ben bir radyo kanalında çalışıyordum (kendisinin mesleği normalde mühendismiş). Ben hristiyanlığı yaymak amaçlı görevde bulundum. Misyonerdiniz yani? Evet hala o görevdeyim. Peki bir ekip olarak mı gittiniz yoksa tek başınıza mı? Ooo dostum belki bu trendeki insan sayısı kadar ekibimiz vardı. Adamlar meğer içimizdeki İrlandalılarmış. Ama ilginç olan gizli saklı yok aynı bu site gibi. Bangır bangır 😊
Konuyla ne alakası var bu anlattıklarımın? Çok alakası var.