Arı sokması 🤦♂
6
●157
- 26-06-2020, 23:25:53Merhaba dostlar, nişanlımın ayak parmağından arı sokmuştu 4-5 gün önce, daha sonra adadaydı kendisi orada ki acil servise gidiyor doktor iğne yapıyor muhtelemen insülin geçici acıyı dindirecek daha sonra diyor ki yarın sabah git eczaneden alerji hapı al ( isim veya ilaç yazmıyor ) ayak olmuş davul gibi Farklı bir ilçede ki hastanede dahiliye doktoruna çıkarttım orda da 3 hap 1 krem verdi krem bir ara iyi geliyor gibiydi fakat tekrar şişmeye başladı ilaçları kullanalı 3 gün oluyor artık ayak büyük ihtimal ödem toplamış doktorun bahsettiğine göre damarı iltihaplanmış tam damardan yakalamış arı buna ne yapmalıyız hiç başına gelen oldu mu tamam kimse burada doktor değil zatwn hastaneye gittik ettikte bir çözümü yok bir iniyor bir şişiyor
- 26-06-2020, 23:32:35Normalde tuzlu ödemi arttırır sıkıntı olabilirnizips adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2020, 23:33:17Afgan bir çobanın başına gelmişti omuz boğaz arasından sokulmuş 4-5 tane birden kovanı yanlışlıkla bozmasından dolayı çok korkutmuştu bizi, kıpkırmızı olmuş aynı zamanda bayağı bir şişkinlik vardı doktora götürdük ilaç vs.yazdı kullanmam boşuna almayın desede aldık inat ilaçları kullanmadı kendi bildiği yöntem sürekli soğuk yoğurt sürdü ve bol bol yoğurt yedi istirahat bile etmemişti ertesi güne ağrısı kalmadığını iki gün sonrasında ise şişliği indiğini söyleyebilirim bu arada tabi bol bol yoğurt tüketti
- 26-06-2020, 23:35:16basimdan gectigi icin yazdim 5tane esek arisi soktu kolumu balon gibi sisti yuzlu hamurla sardilar ve gecti size kalmis artik , gecmis olsun.Anestezy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle