Merhaba dostlar, nişanlımın ayak parmağından arı sokmuştu 4-5 gün önce, daha sonra adadaydı kendisi orada ki acil servise gidiyor doktor iğne yapıyor muhtelemen insülin geçici acıyı dindirecek daha sonra diyor ki yarın sabah git eczaneden alerji hapı al ( isim veya ilaç yazmıyor ) ayak olmuş davul gibi Farklı bir ilçede ki hastanede dahiliye doktoruna çıkarttım orda da 3 hap 1 krem verdi krem bir ara iyi geliyor gibiydi fakat tekrar şişmeye başladı ilaçları kullanalı 3 gün oluyor artık ayak büyük ihtimal ödem toplamış doktorun bahsettiğine göre damarı iltihaplanmış tam damardan yakalamış arı buna ne yapmalıyız hiç başına gelen oldu mu tamam kimse burada doktor değil zatwn hastaneye gittik ettikte bir çözümü yok bir iniyor bir şişiyor