• 24-06-2020, 01:11:40
    #1
    Merhaba, developer.apple.com adresinden geliştirici hesabıma giriş yapıp macOS Big Sur beta profilini indirip bilgisayarıma kurdum fakat hala catalina'nın 10.16 beta sürümünü gösteriyor.

    Daha fazla bilgiye tıklatınca da:
  • 11-08-2020, 16:13:46
    #2
    Yanlış profili kurmuş olabilir misiniz?
  • 11-08-2020, 19:30:42
    #3
    bir ay önceki konuyu nereden gördünüz he hortlattınız
    bFeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış profili kurmuş olabilir misiniz?
  • 19-08-2020, 16:58:33
    #4
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir ay önceki konuyu nereden gördünüz he hortlattınız
    Haha hakikaten onca zaman geçmiş, nasıl ve nerede gördüm acaba?

    Bazen bir konu hakkında detaylı aramalar yaptığım oluyor. Sanırım öyle bir günde, şans eseri denk gelmiş. 😁 Muhtemelen de arama motorlarında kelime + domain filtreli arama yapmışımdır.