Merhaba, developer.apple.com adresinden geliştirici hesabıma giriş yapıp macOS Big Sur beta profilini indirip bilgisayarıma kurdum fakat hala catalina'nın 10.16 beta sürümünü gösteriyor.

Daha fazla bilgiye tıklatınca da: