• 22-06-2020, 22:50:46
    #1
    Namı değer Telefon Kralı Çağrı Taner R10'da mı ?
    Bakındım ama göremedim bilgi almak istedim.Bi dal iphone alırım Çağrı Ustam
  • 22-06-2020, 22:51:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @cagritaner;
  • 22-06-2020, 22:52:02
    #3
    YÜT (YENİ ÜYE TERÖRÜ) iş başında her zaman ki gibi
  • 22-06-2020, 22:52:19
    #4
    Evet, burada. Fakat nadir kullanıyor.
  • 22-06-2020, 22:52:45
    #5
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YÜT (YENİ ÜYE TERÖRÜ) iş başında her zaman ki gibi
    Anlamadım , Adı Üstünde OFF-TOPİC , Sizin ticaretinizi lekeleyen bir olay yapmadım sanırım.
  • 22-06-2020, 22:54:31
    #6
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YÜT (YENİ ÜYE TERÖRÜ) iş başında her zaman ki gibi
    Arkadaşın adına ben özür diliyorum. Hoşgeldiniz forumumuza, forumumuzda bilgi paylaşıp bilgi alabilirsiniz bunun yanı sıra ticaret yapabilirsiniz. Ayrıca canınız sıkılırsa maxi-geyik kategorisinde geyik bile yapabilirsiniz. Sorunuza gelecek olursak evet burada @cagritaner; kullanıcı adı ile
  • 22-06-2020, 22:55:27
    #7
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın adına ben özür diliyorum. Hoşgeldiniz forumumuza, forumumuzda bilgi paylaşıp bilgi alabilirsiniz bunun yanı sıra ticaret yapabilirsiniz. Ayrıca canınız sıkılırsa maxi-geyik kategorisinde geyik bile yapabilirsiniz. Sorunuza gelecek olursak evet burada @cagritaner; kullanıcı adı ile
    Hoşbuldum.Teşekkür ederim.
  • 22-06-2020, 22:55:33
    #8
    uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadım , Adı Üstünde OFF-TOPİC , Sizin ticaretinizi lekeleyen bir olay yapmadım sanırım.
    Hocam sakin olun. Off topic oldugunu için takılıyoruz burda birbirimize. Diğer kategorilerde yeterince resmi, mesafeliyiz zaten ( :
  • 22-06-2020, 22:57:59
    #9
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakin olun. Off topic oldugunu için takılıyoruz burda birbirimize. Diğer kategorilerde yeterince resmi, mesafeliyiz zaten ( :
    Sadece bilgi almaktı amacım Rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın.