Konu
Çağrı Taner R10'da mı ?
22-06-2020, 22:55:33
#8
MimariuS
uguronlerx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlamadım , Adı Üstünde OFF-TOPİC , Sizin ticaretinizi lekeleyen bir olay yapmadım sanırım.
Hocam sakin olun. Off topic oldugunu için takılıyoruz burda birbirimize. Diğer kategorilerde yeterince resmi, mesafeliyiz zaten ( :