Konu
Çağrı Taner R10'da mı ?
22-06-2020, 22:52:45
#5
uguronlerx
DemirayBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
YÜT (YENİ ÜYE TERÖRÜ) iş başında her zaman ki gibi
Anlamadım , Adı Üstünde OFF-TOPİC , Sizin ticaretinizi lekeleyen bir olay yapmadım sanırım.