• 22-06-2020, 05:44:33
    #1
    Merhaba,


    Change platformunu çoğunuz biliyor, buna benzer fakat bariz farklılıkları olan yaklaşık 6 ay daha sürecek bir platform oluşturuyorum. Change hakkında aklıma takılan bir kaç şey var.
    1. Oluşturulan kampanyalar imzalandıkça, her imza için ilgili kuruma mail gideceğinden ilgili kurumun spamlamaktan ziyade kasıtlı olarak dava açma gibi bir hakkı var mı?
    2. Change'nin gelir kaynağı'nın STK'lar olduğunu biliyorum fakat bunun haricin de farklı bir gelir kaynağı var mı?


    Sorularım hakkında bilgisi olan arkadaşlar yeşillendirirse ve platformun için "şu da olsa iyi olabilir" şeklin de önerileriniz varsa yoruma yazarsanız minnet duyarım, iyi çalışmalar.

  • 22-06-2020, 05:54:59
    #2
    yolun açık olsun hocam
  • 22-06-2020, 05:57:39
    #3
    Dreamer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yolun açık olsun hocam
    Teşekkür ederim, sizin işlerinizin de hayırlı olması dileği ile hocam.
  • 22-06-2020, 06:11:33
    #4
    Dava acma konusunda bir avukattan bilgi alabilirsiniz. Change org amerika mensei bir yapilanma. Ordaki kanunlar ve yasalar cercevesinde faaliyet yurutuluyordur. Gelir konusunda bir bilgim yok acikcasi.

    her imza icin mail gonderilmesi yerine, kampanya sonu tum imzalarin dahil edilmis oldugu bir mail gonderilebilir. iyi calismalar dilerim
  • 22-06-2020, 06:20:40
    #5
    Katılımcılardan imza verenlerden gönüllülük esasına dayalı olarak bağış talep ediyorlar. İsteyen veriyor diye biliyorum
  • 22-06-2020, 10:17:42
    #6
    Soundblast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dava acma konusunda bir avukattan bilgi alabilirsiniz. Change org amerika mensei bir yapilanma. Ordaki kanunlar ve yasalar cercevesinde faaliyet yurutuluyordur. Gelir konusunda bir bilgim yok acikcasi.

    her imza icin mail gonderilmesi yerine, kampanya sonu tum imzalarin dahil edilmis oldugu bir mail gonderilebilir. iyi calismalar dilerim
    Avukatım ile görüştüm fakat bilgisi yoktu, iş hukuku avukatı ile görüşmem gerektiğini söyledi, bu gün arayacağım yönlendirdiği kişiyi tavsiyeniz için teşekkür ederim. İlk 6 ay Türkiye üzerinden şahıs şirketi ile devam etmeyi daha sonrasında ingiltere de uzaktan kurmayı düşünüyorum şirketi yasalar hakkında bilgi sahibi olacağım en kısa süre de, gelir konusunda diğer arkadaş bilgi vermiş çok teşekkür ediyorum.



    ibrahimdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılımcılardan imza verenlerden gönüllülük esasına dayalı olarak bağış talep ediyorlar. İsteyen veriyor diye biliyorum
    Evet maddi yardım gerektiren bir kampanya oluşturulduğu zaman bu kampanyayı change inceleyerek onaylıyor ve bağışların tamamını kampanya sahibine aktarıyor, burada merak ettiğim "reklam gideri" vesaire gösterip bir kesinti yapıyorlar mı? Bunuda gün için de öğreneceğim sanırım, yanıtınız için çok teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.