Merhaba,


Change platformunu çoğunuz biliyor, buna benzer fakat bariz farklılıkları olan yaklaşık 6 ay daha sürecek bir platform oluşturuyorum. Change hakkında aklıma takılan bir kaç şey var.
1. Oluşturulan kampanyalar imzalandıkça, her imza için ilgili kuruma mail gideceğinden ilgili kurumun spamlamaktan ziyade kasıtlı olarak dava açma gibi bir hakkı var mı?
2. Change'nin gelir kaynağı'nın STK'lar olduğunu biliyorum fakat bunun haricin de farklı bir gelir kaynağı var mı?


Sorularım hakkında bilgisi olan arkadaşlar yeşillendirirse ve platformun için "şu da olsa iyi olabilir" şeklin de önerileriniz varsa yoruma yazarsanız minnet duyarım, iyi çalışmalar.