• 21-06-2020, 11:19:35
    #1
    Dostlar ben forumda yeni sayılırım ve forumda ticaretim genelde alış yönünde daha satış konusu vs açmadım ki ilerde açar mıyım onuda bilmiyorum size sorum buna rağmen sşzce premimum uyelik almalı mıyım?
  • 21-06-2020, 11:27:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunu aslında kendinize sormalısınız. Eğer size sağlayacağı özelliklere ihtiyacınız varsa satın alın derim.
  • 21-06-2020, 11:28:07
    #3
    Polan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu aslında kendinize sormalısınız. Eğer size sağlayacağı özelliklere ihtiyacınız varsa satın alın derim.
    İşte emin olmadığım nokta bu
  • 21-06-2020, 11:32:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Istersen özel mesaj kotasi alabilirsin
  • 21-06-2020, 11:32:54
    #5
    Satış yaparım diyorsan tabi ki büyük artı. Ama genelde alım yönünden gidersen çok gerekli bir üyelik türü değil. Ben de genelde alım yapıyorum. O sebeple satış yaparsam ancak alırım.
  • 21-06-2020, 11:33:43
    #6
    Normal üyelikte size yetmeyen nedir hocam. Premium'un hangi özelliklerine ihtiyaç duyuyorsunuz ?

    Açıkçası premiumlar daha çok ticaret konularını up'lamak için satın alıyor. Bir yandan da güven veriyor ticarette. Siz alış yaptığınız için gerek duyacağınızı sanmıyorum
  • 21-06-2020, 11:38:32
    #7
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal üyelikte size yetmeyen nedir hocam. Premium'un hangi özelliklerine ihtiyaç duyuyorsunuz ?

    Açıkçası premiumlar daha çok ticaret konularını up'lamak için satın alıyor. Bir yandan da güven veriyor ticarette. Siz alış yaptığınız için gerek duyacağınızı sanmıyorum
    Yurt dışında yaşadışım için çok fazla satış konusu açma gibi bir durumum yok ama ilerde ne olur bilemem tabiki

    Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış yaparım diyorsan tabi ki büyük artı. Ama genelde alım yönünden gidersen çok gerekli bir üyelik türü değil. Ben de genelde alım yapıyorum. O sebeple satış yaparsam ancak alırım.
    Ben daha çok burdaki dostlardan hizmet alıyorum ki bilirsin beni az cok sadece burda amacım hani o etiket olunca daha mı guvenilir bir görüntü veriyor onu bilmek istedim.
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Istersen özel mesaj kotasi alabilirsin
    Kotam yeterli bana hocam srt mesaj için almak istemem
  • 21-06-2020, 11:38:48
    #8
    Ticaret konunuz yoksa almanızı önermiyorum.
  • 21-06-2020, 11:42:36
    #9
    Kesinlikle şu paralara almanızı tavsiye etmem.

    Şayet bir indirim olursa ve ihtiyacınız varsa alın.