Premium uyelik almalı mıyım?
16
●340
- 21-06-2020, 11:19:35Dostlar ben forumda yeni sayılırım ve forumda ticaretim genelde alış yönünde daha satış konusu vs açmadım ki ilerde açar mıyım onuda bilmiyorum size sorum buna rağmen sşzce premimum uyelik almalı mıyım?
- 21-06-2020, 11:28:07İşte emin olmadığım nokta buPolan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2020, 11:32:54Satış yaparım diyorsan tabi ki büyük artı. Ama genelde alım yönünden gidersen çok gerekli bir üyelik türü değil. Ben de genelde alım yapıyorum. O sebeple satış yaparsam ancak alırım.
- 21-06-2020, 11:38:32Yurt dışında yaşadışım için çok fazla satış konusu açma gibi bir durumum yok ama ilerde ne olur bilemem tabikiMimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben daha çok burdaki dostlardan hizmet alıyorum ki bilirsin beni az cok sadece burda amacım hani o etiket olunca daha mı guvenilir bir görüntü veriyor onu bilmek istedim.Nephiliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kotam yeterli bana hocam srt mesaj için almak istememzgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle