Normal üyelikte size yetmeyen nedir hocam. Premium'un hangi özelliklerine ihtiyaç duyuyorsunuz ?
Açıkçası premiumlar daha çok ticaret konularını up'lamak için satın alıyor. Bir yandan da güven veriyor ticarette. Siz alış yaptığınız için gerek duyacağınızı sanmıyorum
Yurt dışında yaşadışım için çok fazla satış konusu açma gibi bir durumum yok ama ilerde ne olur bilemem tabiki
Satış yaparım diyorsan tabi ki büyük artı. Ama genelde alım yönünden gidersen çok gerekli bir üyelik türü değil. Ben de genelde alım yapıyorum. O sebeple satış yaparsam ancak alırım.
Ben daha çok burdaki dostlardan hizmet alıyorum ki bilirsin beni az cok sadece burda amacım hani o etiket olunca daha mı guvenilir bir görüntü veriyor onu bilmek istedim.
Istersen özel mesaj kotasi alabilirsin
Kotam yeterli bana hocam srt mesaj için almak istemem