Bir losyon var ama adını bulamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir losyon var ama adını bulamıyorum
1
●
80
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bir losyon var ama adını bulamıyorum
19-06-2020, 16:37:35
#1
Boby
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çocukken kaşındığımızda vs. sürülen pembemsi/yavruağzımsı bir losyon; kötü ama güzel bir kokusu vardı, hatırlayan var mı acaba
19-06-2020, 16:42:31
#2
Recepguler
kalmasyon mu kalamasyon gibi losyon vardı onu hatırlıyorum ben
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler