• 19-06-2020, 16:37:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çocukken kaşındığımızda vs. sürülen pembemsi/yavruağzımsı bir losyon; kötü ama güzel bir kokusu vardı, hatırlayan var mı acaba
  • 19-06-2020, 16:42:31
    #2
    kalmasyon mu kalamasyon gibi losyon vardı onu hatırlıyorum ben