Konu
Bir losyon var ama adını bulamıyorum
19-06-2020, 16:37:35
#1
Boby
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çocukken kaşındığımızda vs. sürülen pembemsi/yavruağzımsı bir losyon; kötü ama güzel bir kokusu vardı, hatırlayan var mı acaba