• 17-06-2020, 09:35:34
    #1
    Arkadaşlar merhaba arkadaşımın aracını otoparka çektiler ehliyet yetersiz diye bugün ben çıkartıcam fakat çıkartıp evine bırakınca kullanırsa bana bir sorun çıkar mi
  • 17-06-2020, 09:36:17
    #2
    Çıkmaz
  • 17-06-2020, 09:36:49
    #3
    Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkmaz
    Teşekkürler hocam
  • 17-06-2020, 09:37:22
    #4
    Merhaba.
    Hiç bir sorun çıkmaz hocam.
  • 17-06-2020, 09:37:41
    #5
    Anahtarını al yada kapının önüne bıraktığında aracın ruhsatını vs teslim ettiğine dair yazılı kağıt al ve foto çek... en kötü ihtimalle elinde bir kağıt resim olur... yada samimi değilsen girme o topa..
  • 17-06-2020, 09:38:15
    #6
    rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anahtarını al yada kapının önüne bıraktığında aracın ruhsatını vs teslim ettiğine dair yazılı kağıt al ve foto çek... en kötü ihtimalle elinde bir kağıt resim olur... yada samimi değilsen girme o topa..
    Anahtarını vericem hocam doğal olarak 😁😁
  • 17-06-2020, 09:41:36
    #7
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anahtarını vericem hocam doğal olarak 😁😁
    hocam en önemlisi aracın onun adına olduğuna emin olun... mâlum başınız ağrımasın diye söylüyorum...
  • 17-06-2020, 09:43:27
    #8
    rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam en önemlisi aracın onun adına olduğuna emin olun... mâlum başınız ağrımasın diye söylüyorum...
    Araç babasının adına babası Bursa'da bana muvafakat name göndericek ben çıkartıp motoru oğluna birakicam
  • 17-06-2020, 09:56:38
    #9
    sen kapıya bırakır geçersin hocam ama yinede içinden bir his tedirginlik veriyorsa bahane uydur geç hocam.. bu tarz işler çok dönüyor.. motor çalınır, kaybolur yada kendi oğlu / kızı satar vs sonra mahkeme seni bulur.. babası derki; şu şahısa ben muvafakatname vermiştim motoru bana teslim edecekti ve sonrasından haberim yok der geçer... ben olsam girmem o topa.. devir eskisi gibi değil.. insan kendi 1nci derece yakınından zarar görür oldu, el insanı neler yapar..