Ehliyet yetersizliği
8
●155
- 17-06-2020, 09:35:34Arkadaşlar merhaba arkadaşımın aracını otoparka çektiler ehliyet yetersiz diye bugün ben çıkartıcam fakat çıkartıp evine bırakınca kullanırsa bana bir sorun çıkar mi
- 17-06-2020, 09:38:15Anahtarını vericem hocam doğal olarak 😁😁rakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 09:41:36hocam en önemlisi aracın onun adına olduğuna emin olun... mâlum başınız ağrımasın diye söylüyorum...KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 09:43:27Araç babasının adına babası Bursa'da bana muvafakat name göndericek ben çıkartıp motoru oğluna birakicamrakipshell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2020, 09:56:38sen kapıya bırakır geçersin hocam ama yinede içinden bir his tedirginlik veriyorsa bahane uydur geç hocam.. bu tarz işler çok dönüyor.. motor çalınır, kaybolur yada kendi oğlu / kızı satar vs sonra mahkeme seni bulur.. babası derki; şu şahısa ben muvafakatname vermiştim motoru bana teslim edecekti ve sonrasından haberim yok der geçer... ben olsam girmem o topa.. devir eskisi gibi değil.. insan kendi 1nci derece yakınından zarar görür oldu, el insanı neler yapar..