sen kapıya bırakır geçersin hocam ama yinede içinden bir his tedirginlik veriyorsa bahane uydur geç hocam.. bu tarz işler çok dönüyor.. motor çalınır, kaybolur yada kendi oğlu / kızı satar vs sonra mahkeme seni bulur.. babası derki; şu şahısa ben muvafakatname vermiştim motoru bana teslim edecekti ve sonrasından haberim yok der geçer... ben olsam girmem o topa.. devir eskisi gibi değil.. insan kendi 1nci derece yakınından zarar görür oldu, el insanı neler yapar..