• 14-06-2020, 13:39:11
    #1
    merhaba, evde kullandığınız en iyi sessiz klima hangisidir? Mitshubishi dışında.
    Arçelik, Beko ve Samsung nasıl? fiyatı uygun olan ve bir de evi aşırı soğuk yapmayan normal yapan bir şey lazım
  • 14-06-2020, 13:51:53
    #2
    Benim evimde Airfel var. Yaz kış kullanıyorum iyi ısıtıp, iyi soğutuyor. Uyku modu var biraz hafif üflüyor gece uyurken çarpmasın diye yapılmış galiba. Açma modu var 2 saat sonra atıyorum klimayı aç diyorsun açılıyor. Aynı şekil kapatma modu var. Çok ses çıkarmıyor. Bilindik markalar haricinde markalara da bakmanı öneririm.
  • 14-06-2020, 15:52:18
    #3
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim evimde Airfel var. Yaz kış kullanıyorum iyi ısıtıp, iyi soğutuyor. Uyku modu var biraz hafif üflüyor gece uyurken çarpmasın diye yapılmış galiba. Açma modu var 2 saat sonra atıyorum klimayı aç diyorsun açılıyor. Aynı şekil kapatma modu var. Çok ses çıkarmıyor. Bilindik markalar haricinde markalara da bakmanı öneririm.
    Teşekkür ederim