merhaba, evde kullandığınız en iyi sessiz klima hangisidir? Mitshubishi dışında.
Arçelik, Beko ve Samsung nasıl? fiyatı uygun olan ve bir de evi aşırı soğuk yapmayan normal yapan bir şey lazım
En iyi sessiz klima hangisi?
2
●70
- 14-06-2020, 13:51:53Benim evimde Airfel var. Yaz kış kullanıyorum iyi ısıtıp, iyi soğutuyor. Uyku modu var biraz hafif üflüyor gece uyurken çarpmasın diye yapılmış galiba. Açma modu var 2 saat sonra atıyorum klimayı aç diyorsun açılıyor. Aynı şekil kapatma modu var. Çok ses çıkarmıyor. Bilindik markalar haricinde markalara da bakmanı öneririm.